Icoana Maicii Domnului ,,Îndrumătoarea”

 21 ianuarie este o zi de sărbătoare în cinstea Icoanei Maicii Domnului ,,Îndrumătoarea” – icoana făcătoare de minuni – de la Mănăstirea Mihai Vodă din Bucureşti.

The URI to TrackBack this entry is: https://ortodoxiacaleaceadreapta.wordpress.com/2011/01/20/icoana-maicii-domnului-indrumatoarea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Am vrut sa scriu un material despre aceasta icoana, fiindca am primit chemare, dar din pacate povestea pe care mi-a livrat-o de Pr. Adrian continea unele date false. Pacat! Icoana e cu adevarat facatoare de minuni!

  2. Asta nu trebuie să te oprească, roagă-te Măicuţei Domnului să te lumineze şi să poţi face un lucru de folos!
    Am o cărticică de la Mihai-Vodă,unde sunt Paraclisul Icoanei şi Acatistul BuneiVestiri, poate te ajută cu ceva pentru că găseşti nişte informaţii despre icoană. Cartea e posibil să o mai aibă la biserică.

  3. cred că ăsta e primul meu comentariu de pe blogul tău. (am mai postat azi din greșeală cu mail-ul unui prieten, Florin…) din păcate nu m-am achitat de chemare, deși cred că ar fi ieșit un articol frumos…


Lasă un răspuns

