Curcubeul – semn al legământului dintre Dumnezeu şi Pământ

4647IABHV6M8B76MVB0O6RP34

 După Potop, Dumnezeu a spus lui Noe şi fiilor acestuia:

„Iată Eu închei legământul Meu cu voi, cu urmaşii voştri. 
  Şi cu tot sufletul viu, care este cu voi: cu păsările, cu animalele şi cu toate fiarele pământului, care sunt cu voi, cu toate vietăţile pământului câte au ieşit din corabie; 
  Şi închei acest legământ cu voi, că nu voi mai pierde tot trupul cu apele potopului şi nu va mai fi potop, ca să pustiiască pământul”. 
  Apoi a mai zis iarăşi Domnul Dumnezeu către Noe: „Iată, ca semn al legământului, pe care-l închei cu voi şi eu tot sufletul viu ce este cu voi din neam în neam şi de-a pururi, 
  Pun curcubeul Meu în nori, ca să fie semn al legământului dintre Mine şi pământ. 
  Când voi aduce nori deasupra pământului, se va arăta curcubeul Meu în nori, 
  Şi-Mi voi aduce aminte de legământul Meu, pe care l-am încheiat cu voi şi cu tot sufletul viu şi cu tot trupul, şi nu va mai fi apa potop, spre pierzarea a toată făptura. 
  Va fi deci curcubeul Meu în nori şi-l voi vedea, şi-Mi voi aduce aminte de legământul veşnic dintre Mine şi pământ şi tot sufletul viu din tot trupul ce este pe pământ!” 
  Şi iarăşi a zis Dumnezeu către Noe: „Acesta este semnul legământului, pe care Eu l-am încheiat între Mine şi tot trupul care este pe pământ”. 
Published in: on 14/10/2009 at 10:33  Lasă un comentariu  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ortodoxiacaleaceadreapta.wordpress.com/2009/10/14/curcubeul-semn-al-legamantului-dintre-dumnezeu-si-pamant/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

