Acatistul de mulţumire Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Published in: on 09/08/2009 at 14:40  Comments (4)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ortodoxiacaleaceadreapta.wordpress.com/2009/08/09/acatistul-de-multumire-slava-lui-dumnezeu-pentru-toate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Felicitari pentru munca pe care o depui. Am ascultat acatistul si mi-a placut mult. Incearca un model de blog mai deschis la culoare, nu intunecat. Doamne ajuta !

    • Multumesc frumos! Nu m-am oprit la acest model de blog, eram in cautare:)

  2. as vrea sa ascult zilnic acest acatist mimunat – nu stiu daca am voie sa-l copii de pe internet – v-as ruga daca mi-l pute-ti si mie pe mail atasat si sa mi-l salvez si eu…..l-am ascultat pentru prima data cand am fost la manastirea Cocosu JUD Tulcea, e Dumnezeiesc …multumesc ca exista si pentru noi pacatosii…astept un mail cu acatistul…plecaciune

  3. Da, este minunat! Voi incerca sa gasesc o posibilitate de a-ti trimite Acatistul pe e-mail. Doamne ajuta!


Lasă un răspuns

