La început de drum

,,Ortodoxia Calea Cea Dreaptă” este un blog ce nu se vrea a fi un jurnal ci aşa cum arată şi numele lui îmi doresc să fie un blog creştin-ortodox. Îmi cer iertare pentru cunoscătorii în domeniu!   Am intitulat această prima postare: ,,La început de drum” pentru că până acum nu mă puteam  număra printre cei care aveau un blog, dar motivul principal este acela că sunt la început de drum pe calea credintei, aşa că nu ma voi da cunoscatoare în domeniu. Sper să nu supăr pe nimeni dacă mi-am permis să fac acest blog, sunt o simplă credincioasă care e  la început de drum şi vrei nu vrei atunci când începi să mergi, nu mergi atât de bine, ci mai stângaci. Aşa că aştept criticile.

 Pentru început vă propun să ascultaţi ,,Imnul Sfinţilor Închisorilor.”

The URI to TrackBack this entry is: https://ortodoxiacaleaceadreapta.wordpress.com/2009/07/05/la-inceput-de-drum/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Asa este ca cine nu e Ortodox in momentul mortii ajunge in IAD ? Avand in vedere ca Ortodoxia e unica cale dreapta, prea placuta in fata lui Dumnezeu ?

  2. Aşa au spus Sfinţii Părinţi: cei care au plecat de la Ortodoxie sunt eretici. Nu te poţi mântui în afara ortodoxiei.


Lasă un răspuns

